lauantai 25. tammikuuta 2014

Loop






Postiluukusta pärähti eilen paketti, josta paljastu mun uus lempparipipo! Oon ihan fiiliksissä, toi on niin hieno! :D Olin ennen ihan vannoutunut Nrj-fani, mutta Loopin tultua en oo Nrj:tä enää kuunnellut juuri ollenkaan. Se on vaan niin puuduttavaa jos puolet kauppamatkasta joutuu kuuntelee mainoksia. Voisin joku päivä tehdä postauksen mun lempparibiiseistä. Mutta mulla oli muutakin uutta päällä kuin pipo. Nimittäin tuo ihana vaaleanpunainen villapaita (70 % villaa, ah!), joka ei ihan pääse oikeuksiinsa kuvissa tuolta takin alta, mutta ehkä muistan joku päivä ottaa siitä paremman kuvan. Asu oli tosi mieluisa. Rento, mukava ja näytti kivalta.

Meidän piti eilen käydä syömässä ja elokuvissa Elmon kanssa, mutta jätettiin elokuva väliin suosiolla, koska en uskaltanut lähtee istuu paikalleni melkein kolmeks tuntia, vaikka selkä onkin jo onneks paranemaan päin. Syömässä käytiin Gringos Locosissa, jossa ruoka oli ihan kohtuu hyvää, muttei kuitenkaan ihan mun lempparia. 

12 kommenttia:

Kaisu kirjoitti...

ihania kuvia ja ihana blogi:)

http://toosweetandtoolittle.blogspot.fi/

Juulia S. kirjoitti...

Kuinka hienot noi sun aurinkolasit!! Ihan mielettömät, mulle tänne nyt heti :DD

Milla Grönstrand kirjoitti...

Järjettömän upee asu ja sinä! ♥ Vau!

Jenni kirjoitti...

Kiitos kiitos kiitooos :) Arskat on viime vuonna Ginasta!

Milla / millamainen kirjoitti...

OOOOOOOOOO! Mahtava asu!! Tykkään just tuollaisista kontrasteista asuissa.

Jenni kirjoitti...

Kiitos! Mussakin herättelee jotain ihastusta kontrasti tuon vaaleanpunaisen tyttöneuleen ja tuon mustan pipon ja etenkin sen fontin kanssa!

Unknown kirjoitti...

nätskä pipo!

Jenni kirjoitti...

kiits :)

Laura K kirjoitti...

Toi neule on niin söppänä! :3 me ollaan miikan kaa käyty kolme kertaa gringos locosissa...ajateltiin että kolmas kerta toden sanoo "ollan varmaan vaan valittu huonot annokset", mutta kai pitää vaan myöntyä siihen että se on kyllä varmaan yks surkeimmista rafloista missä oon tampereella käyny :--(

Jenni kirjoitti...

Kiitti Laura! Joo se ruoka ei oikein herätä minkään laista "wow, ompa hyvää, lisää!" fiilistä, jonka yleensä oletan saavani ravintolassa.

Marianne kirjoitti...

Täydellinen asu! Haluan ton takin ja toi neulekki kävis :D

Picture Me

Jenni kirjoitti...

Kiitos! Neule on sukulaisen tekemä, että puikot käteen vaan ;)