sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Trésor In Love - Lancôme



Tuo Trésor in love on mun tämän hetken lempituoksu. Sain tuota ystävältä pienen pienen pullon ja ihastuin siihen heti. Olen koittanut käyttää sitä erityisen säästeliäästi mm. joissain erityistilanteissa tai silloin kun on ollut vähän allapäin, sillä tuo tuoksu saa mut hyvään fiilikseen. Se on ihanan kepeä, romanttinen, herkkä ja arvokas. Pullokin on hyvin kaunis. Kuvissa oleva pullo on mun pikkusiskon, näköjään meillä on aika sama maku tuoksujen suhteen :) Tuo on mulla ehdottomasti ostoslistalla, kunhan saan käytettyä ensin pienen pullon loppuun.

Onko teillä jotain lempparituoksuja?

6 kommenttia:

Femmi kirjoitti...

Haaste! :)
http://magickforthepeople.blogspot.fi/

lena / london and beyond kirjoitti...

Mulla on ollut Chanelin Chance aina. Tekis mieli vaihtaa johonkin muuhun mutta aina palaan tuohon vanhaan... joistain tavoista ja jutuista ei pääse eroon. :)

Jenni kirjoitti...

Pitääpäs käydä tuoksuttelemassa kaupassa, minkälainen tuoksu on noin hyvä, että aina palaa siihen :)

Anonyymi kirjoitti...

Mun lempituoksu oli joskus aika kauan sitten Lancomen alkuperäinen Tresor, josta tuo tuoksu on kai nyt joku uusi, kesäisempi versio. Viime vuonna ostin sitten uuden pullon Tresoria monen vuoden jälkeen. Mutta ei se tunnukaan enää omalta! Tuoksuu pullossa hyvältä, mutta en pidä enää tuoksusta mun iholla. Jos sitä ihon kemia on sit jotenkin muuttunut...?

Mun viime talven tuoksu oli Guccin Guilty, mutta kevääksi se on jotenkin raskas. Ja pullokin on jo tyhjä. :P Tähän vuodenaikaan sopii Dieselinn Fuel for Life.

Ja iltatuoksuna mulla on Valentinon Valentina. Sekin on hassu juttu, kun ostin sen viime kesänä, en sitten jotenkin tykännytkään siitä syksyllä ja pullo jäi kampauspöytää koristamaan. Nyt suihkautin sitä viime viikolla kokeeksi ja sehän onkin ihana tuoksu!

Mutta mun kaikkien aikojen lemppari on Cerruti 1889. Vieläköhän sitä saisi jostain...?

Säde

Jenni kirjoitti...

Ah toi Dieselin tuoksu on niin hyvä!

Anonyymi kirjoitti...

Niin onkin, Diesel on raikas! Yksi kaveri tuli viime viikolla mua nuuskuttelemaan ja kyseli, mikä täällä tuoksuu, ihan kukkasille. Oletko se sinä? Koskaan ei ole aiemmin kukaan kehunut mitään mun tuoksua aiemmin. Poikkiksen mielestäkin ne kaikki vaan haisee. "Taas sä haiset, mitä sä nyt taas oot tuputtanut", on sen vakiokommentteja. :)