tiistai 10. marraskuuta 2015

Pari kirjavinkkiä


Tällä hetkellä mulla on kesken nämä kaksi kirjaa. Molemmat ovat mun mielestäni sellaisia kevyitä hyvän mielen kirjoja. Helppo lukea esimerkiksi vain muutama sivu kerrallaan. Jotenkin sellaiset kirjat tuntuvat tällä hetkellä just sopivalta luettavalta mulle. Hyvän elämän anatomiassa on hyviä positiivisia ajatuksia, joista varmasti jokainen löytää jotain samaistumispintaa. Alexa Chungin It-kirja taas on pullollaan persoonallisia kuvia ja naisen muistoja sekä mietteitä. Oikein mielenkiintoista luettavaa kumpikin kirja.

Molemmissa kirjoissa on mun mielestäni myös hurjan kauniit kannet. Ja niistä kansista puheen ollen: Kun olin ostamassa tuota It-kirjaa Suomalaisessa, myyjä tokaisi mulle, että jos pidät vaaleanpunaisista kirjoista, niin tuossa olisi tarjouksessa toinenkin. Juu, just sen kirjan kansien värin perusteella valkkaan mitä luen... not. Vaikutinkohan tosiaan niin pinnalliselta, että kelpuutan kirjahyllyyn vaan vaaleanpunaiset kirjat? Eipä tuo mitään, jäi vaan niin hyvin mieleen ja alkoi hieman huvittamaan.

Mitä kirjoja te olette lukeneet tai aikeissa lukea nyt syksyllä/talvella?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei tänne sun blogiin ei enää löydä osoitteen muutoksen takia! Tämmöisiä ongelmia on ollut ennenkin bloggerin kanssa ettei se enää löydä vanhasta osoitteesta uuteen osoitteeseen olevaa blogia. Vanhat lukijat kärsivät tästä eniten, koska joutuvat etsimään blogin uudelleen (jos edes tajuavat koko asiaa) ja sen jälkeen poistumaan lukijoista liittyäkseen uudestaan :/

Jenni kirjoitti...

Juu pahoittelen, en ole saanut uudelleenohjausta toimimaan. Kiva kun kuitenkin löysit tänne :)

jenna kirjoitti...

Täysin samaa mieltä: hurjan kauniit kannet molemmissa! Kuulostavat tän perusteella mielenkiintoisilta, täytyy pitää mielessä jos vaikka joskus saisin aikaiseksi lukea :)

aavistusonnea.blogspot.fi