sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Uudet lasit


Takki, hame, hattu, koru - H&M / villapaita - Bik Bok / 
laukku - Calvin Klein / kengät - Vagabond /

Kuvat: Elmo

Mun elämä on ollut viimeiset pari viikkoa varsinaista teräväpiirtoa, kun sain uudet lasit! Vitsi mä en varmaan osaisi olla enää ilman. Ulos lähtiessä huomaa heti jos on unohtanut laittaa lasit päähän, sillä kauempana kaikki tuntuu puuroutuvan vähäsen. Se on mun mielestä jotenkin tosi jännä, sillä mulla ei edes ole mitenkään suuret voimakkuudet laseissa, vain vähän hajataittoa mun ymmärtääkseni. Mutta se näkyy kaikkialla. Telkkaria katsellessa en ole edes tajunnut miten paljon vaivaa joutuu näkemään, kun tekstin reunat hukkuvat kuvaan, mutta kun laitan lasit päähän, teksti nousee selkeästi esille ja on paljon vaivattomampaa lukea.

Lasit ovat mulle kuitenkin melkosuuri ulkonäköasia. Peilistä katsoen olen jo ihan tottunut ja tykkään kovasti, mutta asukuvissa vielä jotenkin vierastan vähän. Sitä vaan katsoo itseään ihan eri tavalla kuvista. Vaikein asia ovat nuo heijastukset, sillä niitä tulee väkisinkin, vaikka mulla on heijastamaton pinta näissä laseissa. Ostin myös varalasit, mutta pihinä en ottanut niihin heijastamatonta pintaa, virhe isolla V:llä! Ne heijastukset häiritsevät kamalasti, sillä niitä tulee myös sinne lasien sisäpinnalle. Onneksi ne ovat vain varalasit.

Tykkään kovasti tuosta lasien muodosta ja alareunan persikkaisesta sävystä. Olisin kuitenkin toivonut löytäväni jotkut ihanan ruskeat pokat, mutta ehkä ne tulevat vielä vastaan.

Ei kommentteja: