sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Ihana viikonloppu


Pipo - Cos / takki - Cubus / kaulus - 2 hand / poolo, aurinkolasit - Gina Tricot / 
kengät - Vagabond / laukku - Michael Kors / 

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Mä olen viettänyt aivan ihanan viikonlopun Helsingissä. Oon leikkinyt suurimman osan ajasta iskän kahdeksan viikkoisen koiranpennun kanssa. Se on niin suloinen, etten kestä! Virittelin myös kotistudion ja nappasin "muutaman" kuvan siitä. Oikeesti oon räpsinyt siitä nöpönenästä noin 500 kuvaa tän parin päivän aikana, hah! Ne jotka seuraa mua snäpissä (jenninewlife) on tainneet huomata, miten innoissani oon ollut.

5 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Iik, miten ihanaa, kun on koiranpentu talossa ja hellittävänä! Minkä rotuinen pieni on kyseessä? Mukavaa uutta viikkoa :)

Jenni kirjoitti...

Niimpä Anna! Cotton de tulear on pennun merkki. Mukavaa viikkoa sullekin :)

ilona kirjoitti...

Ihana freesi asu! Varsinkin toi laukku on aikas kiva, mulla ois just samantapanen ostettavana mut mistään ei tunnu löytyvän :o

Jenni kirjoitti...

Kiitos Ilona! :)

Kaika kirjoitti...

Upee asu, mut täytyy sanoa etten olis heti osanu arvata, että sun päältä löytyisi tekoturkkia. Sopii sulle todella hyvin <3