maanantai 8. helmikuuta 2016

Sinut silmälasien kanssa


Takki - Gina Tricot / college - Bik Bok / kengät - SkoPunkten /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Mä sain mun ensimmäiset silmälasit ammattikoulussa eli varmaan noin seitsemän vuotta sitten. Niiden lasien jälkeen mulla on ollut vielä kahdet lasit. Kaikke ne ovat jääneet vain satunnaiselle käytölle, Nuo tämän hetkiset lasit ovat ensimmäiset, jotka ovat päätyneet päivittäiseen käyttöön. Se johtuu kahdesta syystä: 1) Nämä ovat ensimmäiset, jotka oikeasti sopivat mun kasvoille ja persoonaan  2) Näissä laseissa on oikeasti niin hyvät voimakkuudet, että ne helpottavat mun näkemistä niin paljon, etten halua lähteä edes kauppaan ilman laseja. Pelkäsin kokoajan, että nämänkin rillit päätyvät pöytälaatikkoon, kunnes tajusin pari viikkoa sitten, että enhän mä oikeastaan osaa olla enää ilman! Nuo päässä en tunne oloani nörtiksi tai sihteeriksi, ihan vaan omaksi itsekseni. Musta on kiva, että laseista on tullut osa mun persoonaa, vaikken osaakaan vielä juoda kahvia isosta mukista ilman, että lasit menevät joka kerta huuruun.

6 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Mä oon vähän sellainen, että joskus tuntuu siltä et lasit kuuluu niiiin mun tyyliin yms, mutta sit tulee taas aikakausia kun ei huvita laittaa laseja ollenkaan! :-)

Noi sun lasit on tosi hyvät ja sopii sulle erinomaisesti :-*

Jenni kirjoitti...

Kiitti Riikka! :) Mullakin oli ennen tollasia kausia ja ne yleensä sitten päättyi siihen, etten enää edes muistanut omistavani silmälaseja, hah!

hannamaria kirjoitti...

Mulla on ollut lasit yläasteelta, eli jo vuoooosia. Jonkin aikaa käytin piilareita, mutta silmät herkistyi sen verran että oli pakko alkaa käyttää laseja jatkuvasti. Näkö heikkeni niin nopeasti yhteen vaiheeseen, että uudet lasit piti ostaa melkein kahdesti vuodessa. Nämä nykyiset mulla on ollut jo kolmisen vuotta - kakkoslasit ostin nyt Tammikuussa. Tykkään laseista ja olo on melko persoonaton ilman niitä.

Nää sun lasit sopii sulle todella hyvin, korostaa ihanasti sun kasvojen muotoa :)

hanna
www.hannamariav.com

Jenni kirjoitti...

Kiitos! Voin Hanna samaistua täysin tuohon, että ilman laseja on melko persoonaton olo :)

vilma kirjoitti...

Superkiva asu, etenkin toi ihana takki! Ja musta tuntuu, että noi lasit on vaan piste i:n päälle, sopii sun tyyliin tosi hyvin! :-)

http://sidestreetblues.blogspot.fi

Jenni kirjoitti...

Voi kiitos kovasti Vilma <3