keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Testissä Jurliquen kosmetiikkaa


Sain testiin Jurliquen tuotteita ja olen käyttänyt niitä nyt päivittäin kolmen viikon ajan. Olen melko tyytyväinen näihin tuotteisiin. Pieni epävarmuus johtuu puhtaasti siitä, että olen vasta siirtynyt luonnollisempaan kosmetiikkaan, enkä osaa ihan varmaksi sanoa, mikä johtuu juuri näistä tuotteista ja mikä johtuu siittä, että on jättänyt ne kuormittavammat kosmetiikat käyttämättä.

"Jurliquen ainutlaatuinen kasvitieteellinen osaaminen perustuu omaan 153 aakkerin sertifioituun* luomu-maatilaan, jossa kaikki viljely ja toiminta on biodynaamista. Jurlique on ollut johtava toimija luonnollisissa ihonhoito tuotteissa yli 25 vuotta. Tuotteet perustuvat tehokkaisiin ja luonnollisiin kasviuutteisiin biodynaamisesti ja orgaanisesti viljellyistä kukista ja yrteistä. Tuotekaavat ovat tehokkaita sekoituksia kasveista, jotka antavat ainutlaatuisen tehon ihosi hoitoon. 

*NASAA Certified Organic, NASAA on australialainen kansainvälisesti toimiva orgaanisen ja biodynaamisen luomu-tuotannon sertifioija."

Kasvojen hoitoon sain Skin Balancing kasvoöljyn sekä Calendula Redness Rescue sarjan seerumin, kosteusvoiteen ja kasvosuihkeen.  Illalla tykkään ottaa omaa aikaa ja rentoudun samalla kun annan kaikkien tuotteiden vaikuttaa vähän pidemmän aikaa. Öljyä taputtelen noin 4 pisaraa ja annan sen vaikuttaa kymmenisen minuuttia, siten taputtelen seerumin. Tuo seerumi imeytyy mun ihoon tosi nopeasti, jonka jälkeen laitan kosteusvoiteen. Jos iho tuntuu kuumottavalta, kuivalta tai muuten ärtyneeltä suihkautan käsiin kasvosuihketta ja taputtelen sen kasvoille, kaulalle ja dekolteelle. Tuo kasvosuihke tuntuu jotenkin tosi ylelliseltä ja viilentää kivasti. Aamuisin olen niin kiireinen, etten ehdi odotella kaikkien kosteuttavien tuotteiden imeytymistä, joten otan kosteusvoidetta kädelle ja tiputan sen joukkoon pari pisaraa öljyä ja taputtelen ne yhdessä kasvoille. Näin käytettynä musta tuntuu, että öljy imeytyy paljon nopeammin.

Mun iho tuntuu tän kolmen viikon jäljiltä tosi kosteutetulta ja kaikista parasta on se, että poskien punoitus on vähentynyt ihan huomattavasti! Olen niin iloinen siitä! Tuotteet tuntuvat varsin tehokkailta, etenkin tuo kasvoöljy tuo kosteutta mun mielestäni oikein hyvin.

Näistä tuotteista  kuitenkin mun ehdoton lemppari on Rose Love Balm! Se on hurmannut mut täysin ja tulee varmasti jäämään pysyvästi mun käyttööni. Tuote tuoksuu aivan ihanalle, nimensä mukaisesti ruusulle. Kosteutan sillä huulia, kynsinauhoja ja muutaman kerran olen laittanut sitä kuiville poskipäilleni yöksi. Tää kulkee mulla kokoajan mukana, sillä en osaa olla enää ilman tuota.

Jos kaipaatte lisätietoa jostain tuotteesta tai kyseisestä merkistä, niin käykää kurkkaamassa Jurliquen kattavat nettisivut. Tampereella Jurliqueta jälleenmyy Kimpure, joka sijaistee Koskikeskuksessa Otavalan tunnelissa.

Yhteistyössä Jurliquen kanssa.

Ei kommentteja: