tiistai 12. huhtikuuta 2016

Luonnonkaunis-messuilla


Olin viime lauantaina siskon kanssa käymässä Luonnonkaunis-messuilla. Tapahtuma oli aivan ihana! Oli kertakaikkiaan rentouttavaa, kun tapahtuma oli kohtuullisen kokoinen ja pisteillä kerkesi oikeasti viettämään aikaa. Mun mielestäni ne sellaiset isot messut ovat kovin uuvuttavia, kun siellä et ikinä ehdi nähdä kaikkea mitä haluaisit, unohdat jotain ja kantapäät ovat kipeänä koko loppupäivän. Nää oli kuitenkin just sopivan kokoiset, että jaksettiin käydä vielä vähän shoppailemassa vaatteitakin messujen jälkeen. Tuolla oli niin paljon testattavaa, että kukaan ei varmasti lähtenyt kuivilla käsillä kotiin, hah. Käsiin tuli testattua monen moista öljyä, rasvaa, seerumia ja voidetta. Fiksuimmat näytteilleasettajat olivatkin varustautuneet matkaan mukaan annettavin testerein, sillä tuotteista oli vaikea saada enää realistista kuvaa siinä kohtaa, kun omat kädet olivat jo täynnä kaikkia ihania tuotteita.

Ostin itselleni paljon kehutun Nafhan arganöljyn. Sen tuoksu ei ole mikään huumaavin, mutta teho ja imeytyvyys kyllä kompensoi sen. Ja sitähän voi sekoittaa vaikka johonkin tuoksuvaan rasvaan. Täydensin mun Mossa-varastoa micellar waterilla, se vaan on niin ihanan helppo tapa poistaa meikit! Ja Zuiin pisteeltä ostin sheer stick -huulipunan sävyssä Azalea, joka on houkutellut mua jo pitkään. Oli kyllä hyviä ostoksia, oon oikein tyytyväinen.

Olisin halunnut ostaa myös Urtekramin pisteeltä tuotteita, mm. kuvissakin näkyvät käsirasvan ja shea voin, mutta ne eivät olleet heillä myynnissä siinä pisteellä vaan mut ohjeistettiin Anttilaan tai Prismaan. Ihan älytöntä! En voi käsittää! Ensimmäisen kuvan Terre d´Oc kaktusviikunavoi tuoksui superhyvälle, mutta heidän pisteellään ei enää toiminut kortinlukija, joten valitettavasti tuote jäi ostamatta.

En ollut messuilla täydentämässä pelkästään omia kosmetiikkavarastojani, sillä oon onnistunut pikkuhiljaa käännyttämään mun äidinkin luonnonkosmetiikkaan. Äidille ostin tuon Mádaran uuden SOS-sarjan seerumin ja samalla sain itselleni siitä muutamat testerit. Voi juku, että se on hyvä! Vauvanpeppuiho taattu. Kasvot näyttivät tuon jälkeen niin kosteutetuilta ja tasaisilta. Mun on saatava tuo itsellenikin!

4 kommenttia:

CCNoora kirjoitti...

Oih mitä herkkuja! <3

Ps. Huulipuna oli kyllä niin täydellisen sävyinen sulle! :)

Jenni kirjoitti...

Kiitos Noora <3

Tiina kirjoitti...

oooooh mitä herkkuja :) Hyviä kuvia, tekisi mieli testata jokaista purnukkaa :D

Jenni kirjoitti...

Kiitos Tiina! :)