sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Just sellainen sunnuntai, kun suunniteltiinkin


Hame - 2hand / paita, takki - H&M / kengät - Vagabond / aurinkolasit - Bik Bok /

Kuvat: Maj / Magicpoks

Tänään on ollut niin mukava sunnuntai. Päätettiin Elmon kanssa jo hyvissä ajoin tällä viikolla, että sunnuntaille ei suunnitella mitään kummempia, ollaan kotona ja koitetaan saada siivottua. Ja täähän meni just eikä melkein niin kuin pitikin. Heräiltiin rauhassa ja mä tein meille aamupalaks banaanilettuja, joiden kanssa herkuteltiin mansikoilla ja lakritsijäätelöllä. Sitten käytiin kaupassa, sillä halusin uutta hyvän tuoksuista yleispuhdistusainetta, uudet mikrokuituliinat ja muuta sellaista perus siivousjuttua. Saatiin siivottua koko kämppä ja kylläpä tuntuukin taas niin kotoisalta. Vaihdetaan vielä lakanat ennen kuin mennään nukkumaan. Just vaihdettuihin lakanoihin on niin parasta päästä nukkumaan, rakastan sitä tuoksua ja viileyttä! Vielä kun sais hommattua vähän kukkia maljakkoon.

Mä en oo kauheesti välittänyt meidän olkkarin seinistä, joista kaksi on vaaleansinisiä ja yksi on musta, jossa menee isot kuviot katosta lattiaan. Viimein Elmo suostui siihen, että maalataan siniset valkoisiksi ja mustan tapetin tilalle laitetaan jotain vähän hillitympää, jes! Tää tietää jollekin päivälle reissua tapettikaupoille. Vaikka shoppailu onkin ihan kivaa mun mielestä, niin tapetin ostaminen tuottaa mulle aina päänvaivaa. Se johtuu lähinnä siitä, että mulla on kauppaan mentäessä liian tarkka visio siitä, mitä mä haluan ja jos sitä ei löydy sopivaan hintaan, niin alan hermoilemaan, kun en tiedä mitä pitäisi tehdä. Pitäisikö tyytyä johonkin, joka on vähän sinnepäin vai täydelliseen, joka menee yli budjetin vaiko jatkaa vielä etsintöjä. Oon kuitenkin sellanen persoona, että jos saan päähäni jonkun  idean, niin haluan sen toteutukseen mahdollisimman pian. Pitää varautua henkisesti ensi viikon tapettikaupoille.

Ei kommentteja: