tiistai 27. syyskuuta 2016

Kuvat kadoksissa


Takki - Gina Tricot / poolo, farkut - H&M / hattu - Seppälä / kengät - Vagabond /

Kuvat: Terhi Suanto

Nyt on täälläkin niitä kuuluisia teknisiä ongelmia. Oon käyttänyt jo monta monta vuotta iPhotoa kuvien selailuun sekä valintaan ja tuonkin kamerasta kaikki kuvat suoraan sinne. No, tuo ohjelma lopetti yllättäen yhteistyön mun kanssani viikko sitten. En saa sitä enää lainkaan auki, enkä löydä kuvia mistään kansiosta muualta koneeltani. Sinne meni sitten melko monen postauksen materiaalit. Olin mm. kuvannut jokusen asu- ja kosmetiikkapostauksen. Kyllä harmittaa. Miksi näin käy aina silloin kun on intoa? Olin suunnitellut että luonnostelen koko illan postauksia, mutta se saa nyt jäädä. Mulle käy vähän samalla tavalla usein liikunnan kanssa - silloin kun on hyvä liikuntainnostus päällä, tulen kipeäksi tai saan jonkun rasitusvamman. No, mutta tästä selviää sillä, että otan uusia kuvia ja tuon ne eri kautta koneelle. Ehkä mä saan sen iPhoton joku päivä toimimaan tai edes löydän jonkun kansion, jonne ne siellä olevat kuvat ovat tallentuneet.

1 kommentti:

Kaika kirjoitti...

Mä siirrän kuvat myös ulkoiselle kova levylle. 50€ saa jo hyvän sellasen :)