lauantai 1. huhtikuuta 2017

Elämäni suurin ostos


Ne jotka seuraavat mua Instagramin puolella, tietävätkin jo uutisen. Ja ei, tämä ei ole aprillipila. Me ostettiin maanantaina asunto, ihan oma koti! Jos joku on ihmetellyt hiljentynyttä postaustahtia, on tässä siihen selitys. Oon stressannut ihan hulluna koko alkuvuoden, että mistä me löydetään ihana uus koti, ennen kuin meidän tän hetkinen vuokrasoppari päättyy. Pari edellistä viikkoa ovat menneet sellaisessa stressisumussa, ettei ole muuta muistikuvaa, kuin että oon ravannut Elmon kanssa pankissa ja googlettanut voiko laminaatin ja kaakelit maalata (kyllä voi).

Sen jälkeen kun saatiin nimet asuntopapereihin olo keveni hurjasti ja tuntui, ettei mulla enää ole stressiä ollenkaan. Aurinkokin on paistanut tällä viikolla niin ihanasti. Kaikki tuntuu olevan hyvin just nyt, olo on tosi rento. Nyt pystyy taas nauttimaan ja inspiroitumaan niistä arjen pienistä jutuista, ihanaa! Mulla on jo monta postausideaa mielessä!

Ei kommentteja: